AYNURBALTA İkili test beta HCG testine göre değer 50 nin altindaysa erkek 50′nin üstündeyse kız bebek diyorlar tutan var mı?
Melikenur55 AYNURBALTA İlk kez senden duyuyorum bunu bende meraktan ilk gebeliğimin ikili testinden betaya baktım 27.6 erkek oldu 🧐
Sahdormommy AYNURBALTA ilkkez duyuyorum bende ilk çocuğumun ikili test hcg sine baktım 49 ve erkek çocuğum
eylulmihrasmom AYNURBALTA genelde öyle diyorlar ama tutmayan da çok fazla çıkıyor benim de 86 kızım oluyor bende de tuttu
elifaydinn Benim ilk gebeliğimde 58 di kızım var , şuanki hamileliğimde 30 , bir kızım daha oluyor benim için bu teori çürümüştür 😂😂