Busra4533 Merhaba kızlar ben 13 haftalık gebeyim tuvaletten sonra hafif kahverengi lekelenme yaşıyorum bu durumu yaşayan var mı ben çok korktum doktorum progesteron verdi 200 mg fitil şeklinde size sormak istedim bir şey olur mu kullanan var mı
Vuslat02 Busra4533 benim beşinci haftada kanama başlamıştı o zaman verildi bir aya yakın kullandım düşük riskini engellemek için veriyorlar sanırım
ragi7012 Busra4533 progestan kullanmayan gebe sayisi cok cok nadirdir zarari yok faydasi var ve kontrol sonrasinda gerekliligi bitince birakiliyor. Umarim tekrar yasamazsiniz 🌸
Mamalisa Busra4533 Bende de 9. Haftada olmuştu lekelenme progeston bir adet iğne verdi 3 gün sonra geçti leke şükür. Kendinizi yormamaya dikkat edin bol bol uyuyun
Vuslat02 Busra4533 iki paketten fazla kullandım ben doktor önerdiyse kesinlikle başlayın ve devam edin çok şükür benim ki kesildi
Busra4533 Mamalisa evet öyle yapıyorum yatıyorum çok dikkat ediyorum teşekkür ederim inşallah yaşayamayız bir daha 🙏🏻🌸