Arkadaşlar merhaba, iki yıldır bizimle olan dişi, tekir bir kızımız var. Kısmetse 1.5 ay sonra da bebeğim doğacak . Biz bebek doğduktan sonra bir süre annemde olacagiz. Bu süre zarfında bebeğin kıyafetlerini eşimle eve göndermeyi düşünüyorum bebegin kokusuna kedimiz alışsın diye. Geldiğimiz zaman kedimiz ile bebeğimizi nasıl birbirine alistirabilirim? Patili evlat sahipleri bu surecte neler yaptınız? Fikir verebilirseniz çok sevinirim