yasemin9222 Merhabalar ikiz kızım olacak Allahım izin verirse iki isim arasında çok kararsızım Duru ve Doğa yada Duru ve Defne hangi iki ismi koymalıyım Duru kesin istiyorum da Doğa ve Defne arasında kararsız kaldım
Jesca yasemin9222 Doğa ismi çok güzel Duru’ nün yanına çok yakışıyor..eğer bir kızım olursa bende Duru düşünüyorum
yasemin9222 Jesca evet Duru ismi hep aklımdaydı benim de kızım olursa koyayım diye ikiz olunca biraz karar veremedim birde bugün arkadaşlar Doğa ismine erkek ismi dedi şok geçirdim ben hiç duymadım Doğa adında erkek :D
Jesca yasemin9222 ay bende ilk defa duyuyorum 😅..benim kiz yigenim var ismi Ada ona bile erkek ismi demişlerdi hiç duymadım ben Ada isminde erkek 😅😅