[silindi] Kizlar merhaba.16 haftalik hamileyim.gogsum buyudu eskisine nazaran…ve ilk cocukdan sonra kucuk ve kotuydu.nasil soylesem anlatamiyorumda tam kendimi.yani bu hamilelikden dolayimi boyle buyudu acaba.hep boyle kalsa keske
merveliyyy [silindi] merhaba bende 16 haftalık hamileyim ilk bebeğim benimde göğüslerim büyüdü dolgunlaşto
merveliyyy [silindi] hep böyle kalsa keşke diye bende diyorum ama bebek emdikçe emzirmeyi bırakınca geri eskisi givi olur sanırım
NobleMom [silindi] benim ikinci hamileliğim. Emzirme dönemi bitince küçülüyor. İlkinde öyle olmuştu bende. Şimdi 20 haftalık hamileyim gene büyüdüler ama emzirmeden sonra eski halini alır gene 🙈
cokkasmabeabi [silindi] maalesef benim de gebeliklerde büyüyüp emzirince küçülüyor.. keske böyle kalsa 🥲 meme boş bir bölge olduğu için sütle şişiyor ancak kilo ya da sporla aynı halde kalabilir
[silindi] NobleMom evet canim hem kuculuyor hemde dolgunlugu kalmiyor.ama cocuklarimiz icin her seye deger napalim