NewMom__ ay bayılıyorlar yorum yapmaya ya, kilo alsak bu seferde ayy ne kadar şişmişsin diyecekler 😀 ben de 4 aydan fazla kustum hasta gibiydim serumlarla ayakta duruyordum sonra azaldı zamanla geçince de kilo almaya başladım yedikçe yedim bu seferde şekerim çıktı mecburen diyete başladım😀 benim eltim 20 kilodan fazla aldı doğurduğu bebek 2bucuk kiloydu 😀 son zamanlarını hatırlıyorum nefes bile alamıyordu ödemden öyle olmak daha iyi sanki.