ilaydacetin42_42 Son doktor kontrolümde doktorum normal doğum olucağını söyledi ve ben çok korkuyorum bana biraz yardımcı olabilir misiniz?❤️🥺
ilaydacetin42_42 Peri_kizi Normal doğumdan ya yapamasam ya sezeryana alırlarsa korkusu var ilk gebeliğim 18 yaşındayım
Peri_kizi ilaydacetin42_42 canım çatı muayenesi olduysan genişse yaparsın korkma ben ilk dogumumu 17 yaşında yaptım varım genişti zor olmadı açıldıktan sonra 3 dk içinde doğurdum istersen Meryem Ana otu var doğumu kolaylaştırıyor kullanmak istersen
ilaydacetin42_42 Peri_kizi Hayır çatı muayenesi daha hiç olmadım çok korkuyorum dualarınızı eksik etmeyin lütfen Allah hepimizi bir sancıda kurtarsın inşallah 🙏🏻 ❤️