Bettgny Merhabalar cuma günü hem beta hcg hem progestoron tahlil yaptırdım beta 665 idi Progestoron 27.79 du Bugün tahlilde beta hcg 4183 olmuş Progestoron 21.3 Progestoron düşmüş çok sıkıntı mı ilk gebeliğim olacak 🥺🥺
Mine9166 Bettgny benim gebeligin başında 4.90 di sonra 4 e dustu progestan hap iğne ile 18. Haftaya geldik.
Pamuk Bettgny Hayir canim çok büyük sorun olsaydı eğer ben hamileyken hiç progestan testi yapmadılar.Destekleyecek iğne ilaçlar var zaten düşük seyrettiğinde hamileligin tadın cikar🌼
Bettgny Mine9166 sizin baya düşükmüş benim gene iyi sanırım inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder rabbim
Mine9166 Bettgny inşallah bende çok korkmuştum o kadar düşük olunca ama şükür toparladik. Sizin değeriniz baya iyi o yüzden korkmayın.