secilertu Mila_01 ben hiç takviye olarak kullanmadım doktorum da gerek görmedi arada sırada balık yedim cevizi eksik etmedim acaba yeterli olmuş mudur?
Cansuercan Mila_01 hic balik yemiyorum 🤮 imom kullaniyorum hic tadi falan yok beni hic zorlamiyorr memnunum
Cansuercan secilertu ben yiyemiyorum hafta bi mutlaka yemek lazmmis istee mecburr takviye allahttan varda eksik kalmadi cocugum 😂
secilertu Cansuercan ben de 16. Haftaya kadar yiyemedim hiç tiksinmiştim o arada da takviye vermedi doktorum ceviz ye bol bol demişti şimdi 29+2 yiz 😊
Cansuercan secilertu ama son 3 ay veriyorlar zaten :):) benm gorduklerim oyle burda gordugum postlarda 4. Aydan bile veriyorlarmis
Mrvnrtprak Ben de re-genesis max kullanıyorum omega ve multivitamin içeriyor 2. Ayımdan beri kullanıyorum biraz pahalı ama olsun🙄
28ilknur Mila_01 bende efa mom kullanıyorum ilk aldığım da aşırı balık yağı kokuyordu çok zorlanıyordum fakat şimdi hiç kokmuyor degistrmsler sanırım memnunum 😊
Tugbamete Mila_01 ocean mummy kullanıyorum ben içinde ekstra vitamin mineral folik asitte var bende balık pek yiyemiyorum hap iyi oluyor valla 😊