36+4 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum doktor üst çatının biraz dar olduğu ama alt tarafın uygun olduğunu söyledi bebeğin baş çevresinin ölçümü de sınırdaymış ama normal doğuma engel değil dedi açılmam yokmuş ama rahim ağzı yumuşamış dedi doktor üst çatısı dar olup doğumu kolay olan var mı acaba bi de önereceğiniz bi şeyler