tugcee0 36+4 haftalığım bugün çatı muayenesi oldum doktor üst çatının biraz dar olduğu ama alt tarafın uygun olduğunu söyledi bebeğin baş çevresi de sınırdaymış ama normal doğuma engel değil dedi üst çatısı dar olup doğumu kolay olan var mı acaba