Betul_erdemm Beren İsmi sizce nasıl çevrenizde beren ismi olan varmı birde karekter olarak nasıllar?isim karakteri yansıtırmış oyüzden merak ediyorum
Pemberuya Betul_erdemm kuzenimin kızının ismi çok pratik akıllı aslında ama çok içine kapanık okulda başarısı biraz düşük maalesef.. hassas oluyorlar sanırım
Cey-cey Betul_erdemm kızımın adı beren Bana yanın olsun diye koyduk bende ceren 🙈 Gerçekten ismi gibi akıllı uslu dersleri iyi masallah 🧿 12 yasındayız ikinci kızım 12 sene sonra geldi oda asya yüsra 🙏🏻 Bakalim yaşayıp görcez
minikmelegim_ Benim kızımın adı. Çok uslu bir bebekti. Suan 3 yaşında. Çok akıllı zeki bir çocuk. Sosyal ortamda biraz çekingen davranıyor malesef. Girişken değil ama okula başlayınca sosyalleşeceğini düşünüyorum
Ttgce Kızımın adı beren.. Çok hassas duygusal içine kapanık.. Zeki naif ortamı sevdiyse bir o kadar da açık konuşkan okul başarısı çok iyi…