Ben bir kere kan verdim, sonra ultrasonda keseyi gördüm. Sık sık kan vermek tercih ama gebelikle birlikte kansızlık yaşanmaya başlayacağı için sık sık kan vermek bana mantıklı gelmiyor. Ultrasonda kimyasal gebelik, mol gebelik, dış gebelik gibi durumlar takip ve tespit edilebiliyor zaten. Kanınızı boşa harcamayın bence 😅 hayırlı olsun şimdiden 🌸