Emybl Bhr_30 26 haftalığım benimde bacaklarım ağrıyor. Magnezyum yazdıracağım . İlk hamileliğimde magnezyum geçiriyordu. Bunda da şart oldu 😳
Masalin_annesi35 Bhr_30 benimde daha cok geceleri bacagimda huzursuz bacak sendromu dedikleri var cok rahatsiz ediyo insani
Skrblt Bhr_30 bende 26+4 teyim. Bugün adet olur gibi bacaklarım ağrıyor. Kasıklarımda ağrı oluyor. Korkutuyor bu ağrılar beni yaa
izlmisik-16 Birkaç gündür bel ağrım var , bazen de geceleri bacaklarım ağrıyor kalçadan itibaren sonra geçiyor kendiliğinden🙄
Sade_mm 27+1 oldu. Alt karın ağrısı oluyor arada. Yürüyünce daha fazla tabi. Sürekli sol sağ yatmaktan bacaklarım da ağrıyor ama gündüz geçiyor.
1asel-duru Karın ağrısı yok ama bel ve bacak ağrısı oluyor artık çok fazla ayakta kalınca ve yürüyünce
Bhr_30 Skrblt evet bugun sbaahtan adet olcakmisim gibi bacak agrim vardi öglen uyudum dinlendm aksama.anca gecti. Benide korkutuyor :(
Skrblt Bhr_30 ben bugün doktoruma sordum. Bu tarz ağrılar normal artık dedi. Çok fazla kasılma olur ve geçmezse gelirsin nst den bakarız dedi.
Bhr_30 Skrblt kasilmayi tam anlayamiyorum cnm ama gazda oluyor bende. Gaz sancisi gibi. Lavabo gidince afedersn karnim yumusuyor. Kasilma olmaz o zmn dimi
Betulnnmz Bhr_30 22 haftadan beri yaşıyorum bacak ağrısı kontrolde doktoruma söylemiştim magnezyum yazdı o baya rahatlattı kasık ağrısı da çok yaşıyorum maalesef ona bir çözüm bulamadık henüz