Merhaba ben aranıza yeni katılıyorum ben gebeligimi çok erken öğrendim tam iki haftalıkken öğrendim şuan 3 hafta 5 günlük gebeligim şuan için tek ve tek kese gördük doktorum ikiz gebelik olabilir dedi 2 hafta sonra kalp atışları için çağırdı böyle olanlar varmı ikinci kese hep sonradan mı görülüyor 3. Haftada iki kese belli olur mu uzun oldu hakkınızı helal edin🙏🙏