Merveftm Rabiaaydins benim yüksekti dahileyeye yönlendirdi doktor dahiluyede diyetisyene. Liste verdi ona uyumlu gitmeye çalışıyorum. Ama arada kaçamaklar oluyor tabiki
SSumm Rabiaaydins endokrinoloji uzmanına yönlendirildim oradan da diyetisyene 25 gündür diyet yapıyorum. Diyetle kontrol altında ilerliyor şimdilik şekerim
Tugceatabey açlıklarım 105 altına tokluklarım 160-80 altına inmiyordu insülin başlladım 3 hafta oldu benimkik yüksekti sizinki diyetle düşer inşallah hergün 6 kere ölçüyorum
Merveftm Rabiaaydins yani ölçüm istedi ama ben ölçmedim açıkçası her gün sabah öğle akşam ölç dedi tekrar görelim demişti ama zaten doğuma çok az kaldı