_Esraa21 Hamişler sağlık ocağı kontrolü için ne zaman çağırmaya başlıyorlar? 12+1 olduk daha kimse aramadı.Doktor ikili üçlü testlerde fln cagircaz demişti.Bebisi merak ediyorum. 🥲
Azra00 _Esraa21 7.8 haftalarda kalp atışını duyunca kayıt yapmak için çağırdılar bide ebe 20.hafta tetenoz için çağrdı kalp atışı falan dinledi tansiyon ölçtü 26.hafta yine gel demişti ararım demişti
cerenizim7876 Bir yere kayıtlı mısınız sağlık ocağı olarak ilk kalp sesini bebeğin duyduktan sonra gelin diye aramıştılar beni
_Esraa21 cerenizim7876 evet sağlık ocağına 5.haftada kayıt olduk 12 haftalığız daha hıc çağırmadilar.