8.haftamda tam bulantılarımdan kurtulmuştum,yemek yemeye başlamıştım herşey çok güzel gidyordu ki 9.haftamda yani birkaç gün önce doktorum kan/demir ilacına başladığından beri bulantı kusmalar başladı. Bu ilacı içtiğim her an bulanacak mıyım böyle? Yoksa bir süre sonra bitecek mi bu da? Deneyimi olanlar yazın ne olur. Artık tükenmiş durumdayım