Honeyss
Hepimiz pco hastasiymisiz çok şükür bebislerimiz bize gelmişler 🙏🏻 diyorum ya kontrollerde bir problem yok ama insanın içi içini yiyor maalesef ki benimde ara sıra kasiklarima ağrı giriyor ve rahmimde ince sızılar oluyor göğüs ağrısı filan gidince de birsey mi oldu diyorum kendi kendime 🤦♀️