Birrrcan Kızlar bugün kontrolüm vardı gittim doktorum erkeğe benziyor ama net olarak iki üç haftaya kesinleşir dedi acaba yanılma payı var mı ?
Azra00 Birrrcan bana 11+3 ikili tarama için gittimde erkeğe benziyor demişti 12+4 kesin erkek dedi pipisini gösterdi detaylı ultrason da hep erkek denildi, her gittimzde doktor pipisini gösteriyor 🤣24+3 olduk değişmedi
Ayseseyittem Birrrcan cnm özel mi gittin devlete mi gittin bnde 12+5 son adet tarihi 3 Şubat banada yüzde 95 kız dedi değişir mi acaba
Birrrcan Ayseseyittem Özele gittim canım benim de son adet tarihim 3 Şubat sizde yüzdelik oran vermiş bana sadece erkeğe benziyor dedi şimdi yüzde 95 deyince sanki degismeyecekmis gibi 😊 sağlıkli olsunlar işte merak ediyoruz bebisleri😍
1ciftyesilgoz Birrrcan bana da dün yüksek ihtimal erkek ama yaymayın hemen dedi. Bacak arası doluydu ama kordona da benziyordu 🤭
thebendis Birrrcan Aynı haftada bana da erkek gibi sanki demişti doktorumuz ama 18. Haftada kızımız olacağını öğrendik.
Hande_ismail Birrrcan banada ilk %80 erkek dediler 16 haftadan sonra kesin kız dediler o yüzden çokta güvenme canım 🤣
Babyykmz Birrrcan tam olarak banada boyle soyledi 12+5te gittik erkek gibi ama bir 10 gunu daha var dedi 15+5te kiz oldugunu ogrendik ve detayliyi falan beklemiorm bizde eminiz kiz olduguna cunku doktor bakarken net gorduk bacak arasi bombosdu😃
Elif_p Birrrcan bizim değişti 12+1 de kız gibi ama kesin değil demişti 16. Haftada erkek oldugunu öğrendik