Bayraklı’da Yeşim Bülbül e gittik. Çok memnun kaldık uzun uzun her detayına baktı. Sıcakkanlı ve ilgili bir doktordu. Ben çok memnun kaldım. Sonradan gittiğim doktorum da iyi bir seçim yapmışsın Yeşim hocaya gitmişsin dedi.
Ocak ayında 1.800₺ ye muayene olduk.