111Tazeanne1 Doktor bugün 15+2 de plasentanın aşağıda olduğunu söyledi bu beni endişelendirdi sizde böyle bi şey yaşandı mı
muser24 Benim de o haftalarda aşağıdaydı, hap kullandım, ağır işler yapmadan, dinlenerek bir ay içinde yukarı çıktı çok şükür