Elifyvz6_ 4 aylık hamileyim bugün kontrolümde plesantanin rahmin ön duvarında olduğunu söyledi doktorum 5 aya kadar beklememiz gerektiğini çünkü yukarı çıkabilir dedi bu durum başına gelen varsa bilgilendirebilirmi
Gumus25 Elifyvz6_ bir sorun mu yaratıyormus? Rahim ağzını kapatmadığı sürece diğer şekillerde normal diye biliyorum
Elifyvz6_ Rahmi kapatıyor şuan 5. Aya kadar beklicez yukarı cekebiliyomus ama cekmezse büyük sıkıntımız var dedi doktorum
Gumus25 Elifyvz6_ ön duvarında olunca rahim ağzını kapatmaz aslında ama aşağıda olunca kapatır derler
Elifyvz6_ Bebeğin eşi aşağıda dedi rahmi kapatıyor şuan dedi bende internetten bakınca baya panik oldum
Elifyvz6_ Bebeğin eşi aşağıda dedi rahmi kapatıyor şuan dedi bende internetten bakınca baya panik oldum