Zeynoahm dün oldum 37+0 da. Anlatıldığı kadar zorlu bir işlem değil konu sende biriyor kendini kasmazsan rahat bırakırsan nefes alıp verirsen muayene anında oldu bitti oluyor tabi doktorun da çok önemli benim doktor şarkı söyledi bi yandan benle konuştu motive etti güzel geçti yani. Acıyor tabikide acımıyor değil ama doğru şekilde yönetirsen kendini oldu bitti oluyor ben o an doktorumla konuştum normal bi şekilde, bağırma çağırma olacak düzeyde bişey değildi. İlk hazırlanırken hemşiresi mi ebesi mi kimse artık o da motive etti ben altımı çıkartırken korkulacak birşey yok kendini kasma ilişkiye girer gibi düşün 1.5-2 dk sürüyor zaten dedi