Sunshine__ ben sleepy kullanıyorum 50 günlüğüz memnunum şu an, bir sıkıntı yaşamadık
ilk deneme amaçlı bir de hastane çantasına falan koymak için 1 paket 42li sleepy almıştım, sorun olmayınca devam ettim stok yapmadım yani
ama illa stok yapıcam derseniz bence bez değil de para biriktirin bunun için. bebeğiniz belki de aldığınız bezi kabul etmeyecektir.
toplamda 3 paket 42li 1 numara kullandık bu arada, şu an 2 numara kullanıyoruz