Moruk07 32. Haftada calısabilir raporu alıp kurumunuza bildiriyorsunuz. Daha sonra 37 ye kadar çalıştınız diyelim 37 de zorunlu dogum izniniz baslıyor. 16 hafta. Ama zaten doguma kadar geçen süreçte bu izinden düşüldüğü için 40 da dogurdunuz diyelim 13 hafta kalmış oluyor dogum sonrasında. Bu süreçte maaş alıyorsunuz. Eğer isterseniz sonra ücretsiz izin alabilirsiniz. 32 de calısabilir aldınız. Ama zorluyor diyelim. O raporu istediğiniz an çalışamaza cevirip daha erkende izne ayrılabilirsiniz