38.de sezeryan olcam 15 mayısta şu 2 gündür felaket ağrım var dinlenince gecio ama. Dr.um kanala yerleşmiş baskı yapiodur dedi resmen penguen gibi yürüyorum aynı durumda olan varmi? Idrarimda kan cikti bugun aldim sonucunu,suyun gelmiosa düzenli kasilman yoksa bebek hareketleride iyiyse sorun olmaz bol bol su iç Dr.um ama acaba o yuzden mi agrio. Ay şu son zamanlar gecmio artık rahatlamak istiyorum 😮💨