Virgo normal ya görmüyoruz ya sürekli aklımız fikrimiz onlarda 🤭 hevesleniyoruz endişeleniyoruz korkuyoruz tabi de Rabbim hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin. Böyle deyince çok tuhafıma gidiyor ay bebeğim olacak az kaldı 😂😂😂 neler yaşayacaz bilmiyoruz da. Annelik nasıl bir şey olacak acaba