lamoralocke haftaya girmeme rağmen bebek doğum kanalına yerleşmedi. Şu an kilosu 3.500 Gr ve doktorumun dediğine göre 41 haftaya kadar gelmeyebilirmiş . Bu durumda 3800 olursa sezaryen planlayalim gibi konuştu. Ben ise beklemek istiyorum ne önerirsiniz kafam çok karışık