Fatmagul104 Merhaba devlet hastanesinde doğum yapan var mı nasıl oluyor acaba orayada bir ödeme yapılıyor mu bide Gaziantep devlette doğuran var mı acaba
elvinsmomy Cengiz Gökçe sakın uzak dur derim leş gibi çok kötü travmam oldu onun dışında inayet Topçuoğlu çok iyi ve abdulkadır Yüksel’de iyi