Esracaaa Kızlar çok çok acil yardım ben Progestan iğne vuruluyorum bu 3. Oldu ve her seferinde vurulduğum taraf ayağım feci ağrıyıp şişiyor sizde de bu oldu mu eşim kucağında WC ye götürüp getiriyor o derece feci bi ağrı oluyor
Suna2820 Esracaaa ilk gebeliğimde bende vurulmuştum soğuk uygulama iyi geliyor ama çok yakın zamanda bi yazı okudum o iğnenin erken doğum yada düşük önleyici hiç bir etkisi yokmuş çektiğimiz acılar yanımıza kalıyor sanırım çok geçmiş olsun sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza
Esracaaa Novamomy canım kalçam veya bacağım değil oraya ispirtoyla masaj yapınca geçiyor da benim bi kaç gün sonra ayak ağrım oluyor feci şekilde