Suleclk ben ilk gebeliğimde 56 kilo ile hamile kaldım 77 buçuk ile normal doğum yaptım simdi ikinci gebeliğim 22 +4 olduk bu gebeliğimden önce kimyasal gebelik geçirdim ve o süreçte kilo aldım tekrar 77 kilo ile hamile kaldım şimdi 84 kiloyum doğuma kadar ne olur bende bilmiyorum ama perinatolojiye gittiğimde doktor dikkat etmemi söyledi ve hipertansiyondan şüphelendi bu durumda normal doğum yapamazsın dedi haftaya doktor kontrolüm var doktorum ile görüşeceğim bakalım ne o ne diyecek