21MELOSSS21 benim normalde 4 cm açıklığım vardı ama ağrım yoktu öyle bel sızlaması vardı geceleri gündüz ise hiç bieşy yok , hastaneye yatışım yapıldığında serum verildi ağrılar böyle 2 dakkada bir azalıp şiddetlendi sanırım sürekli olsa dayanamazdım :) sıcak duşa girdim plates topunda zıpladım , açılmam 4 ken 5-6 , 7-8 9-10 bu sekilde ilerledi neyseki çok sürmedi en son aldılar beni doğumhaneye 45 dakka içinde doğurdum ağrıları düşünme akışına bırak biran önce ebeler ne diyorsa onu yap yoksa çok zorlaşır o an gözün bişey görmüyor zaten biran önce cıksında rahatlım diyorsun