ciceklianne 6+1 deyim sabahtan beri kasık ağrım vardı. Şimdi de lavaboda kanama gördüm. Azdı ama yine de koyu renkli kandı. Doktorum ameliyattaymış. Ne yapmalıyım
sevaldqn1 ciceklianne korkma sakın endişelenme ama acil şekilde gidin hastaneye ertelemeyin sakın geçer yada geçti diye
Pemberuya ciceklianne canm benimde kanamam oldu ama strese girme ilk başta çok oldu hemde şimdi 7. Ayımdayım hep pozitif düşün lütfen
ciceklianne İşe gidecektim ama tedirgin oldum rapor aldım. Kasık ağrım da var şiddetli bir şekilde. Hastaneye gidiyorum şimdi doktorumun çıkmasını bekleyeceğim. Lütfen dua edin :(
xbebegimx ciceklianne umarim yerlesme kanamasidir bnde ayni haftada lekelenme yasadim doktor oyle demisti progestan verirler gecmis olsn
ciceklianne sevaldqn1 simdi çıktım. Keseyi içinde bebeği çok net gördük 🥰 kalbinin atışını gösterdi ultrasonda ama dinletmedi. 3 günlük iş için rapor verdi. Progestan iğnesi yazdı. 2 hafta dikkat et sonra yine gel dedi.