Seyma-23 Merhabalar ilk gebeliğim doktor bebek saglıklı ama suyu biraz fazla ve cildi suya dökülmeye baslamıs genelde bu 40 haftalarda olur erken gelicek dedi. 37. Haftaya girdim bu sekilde kacıncı haftada doğum yapan oldu mu ?
Nergiz1 Erken doğum olmuyor ki normal 9 aya girmiş oluyorsunuz kim dedi erken diyeee😌 çevremde var 37de doğuran gayet sağlıklı