ikiminikannesi53 Yarın regl günüm dün ve bu sabah yaptığım idrar testinde ikinci çizgi silik çıktı bugün kan verdim sonuç 0,496 çıktı anlayan var mı?
Adfafaf ikiminikannesi53 kan testine göre yok malesef , 5 den yukarısı var oluyor hakkınızda hayırlısı olsun ☺️🌸
Mutsuzhayat ikiminikannesi53 bende dün test yaptım silik çıktı ama bugün hastaneye gittim kese yok dedi son adet tarihine göre 5 haftalik olması lazım kan verdim bekliyorum sizin hamilelik te yok sanırım 5 ve üstü olması lazım
Kymetnur ikiminikannesi53 benim de sizin gibi oldu. Testim silik çizgi çıktı. Kan verdim az önce sonucu çıktı 1.20. Ama kan sonucu kesin oluyormuş