Nrdlkkck evet doğma büyüme İstanbul ☺ gerçekten çok başka, tabi ben Anadolu Yakasindayim karşının kalabalığı uzaktan güzel ama içeri girince Kartal’ımın taşını toprağını öpüyorum. Adalar’ın arkasından güneşi batirirken de çay içmek en büyük zevkim 💖 Bence araba kullanmayın bu kadar yeri gezecekseniz çünkü trafiği akıl alır gibi değil ayrıca Fatih semtinde yani çoğu cami ve müzenin olduğu yerde devasa bir park sorunu var mahvolursunuz. Metro metrobüs kullanın ki çoğu yer yürüme mesafesinde olur Fatih’e. Anadolu Yakasina geçeceksiniz eğer vapur kullanırsiniz Eminonu ve Besiktastan kalkıyor vapurlar Kadikoy ve Uskudar’. Uskudarda marmaray Kadıköy’de metro var Pendik’e hatta Gebzeye kadar gidiyor yarim saat 45 dakikada. Ayrica son uyarı çantaniza vs cok dikkat edin Anadolu Yakasinda sorun olmaz ama Kapali çarşı ve benzeri yerlerde inanilmaz bir göçmen yoğunluğu var, her göçmen yapar demiyorum elbette ama ipini koparan orada anlatabiliyor muyum😒 İyi gezmeler