Mervebyr20 Kızlar hâlâ tık yokkkk ne zaman doğacak sabırsızım ilk gebelik kızım oluyor hadi toplaşın doğum için ne gibi şeyler uyguluyorsunuz hurma, squat, ilişki vb siz kaç haftalıksınız ? 🤭🥹🥰
radiantmother35 Mervebyr20 39+5 bizde de hiç bişey yok kız 1 hafta önce nişan geldi ama kızçe gelmek istemiyor 😂 doğum egzersizleri yapıyorum hurma hiç yemedim ama bu günden itibaren yicem 5-6 tane ilişki korktuğum için yapmak istemiyorum
ElifTzl Mervebyr20 Ayy ben de 39+2 dunden beri minik sancilar var ama saniyelik yalanci yani🥹Cok istiyorum normal dogum insallah yakin zamanda gelirler❤️Aklina gelebilecek her seyi haftalardir yapiyorum ben dogumu kolaylastirir belki ama bebisler ne zaman isterse o zaman gelecek galiba🥱
Mervebyr20 radiantmother35 valla bizde ne nişan ne bişey gelmedi😂 ilişki hurma pilates topu ada çayı yürüyüş denemedik şey kalmadı bende😂😂
radiantmother35 Mervebyr20 pilates topu iyi geliyormu size yada yalancı sancılarınız varmı bana al diyenler çok olmuştu almadım :(
Elveda96 39+1 den bende aranızdayım hala tık yok bendede sözde kızlar erken gelir derlerdi 😂 yarın doktora gidicem bakalım ne dicekler 🥹
Mervebyr20 radiantmother35 pilates topu çok iyi geliyor sırt ağrıma falan bide kasılmalar olunca oturuyorum üzerine
HayriyeBoztepe Mervebyr20 ben şuan 40+5 deyim ve hala gelesi yok küçük beyin tam 41 de kontrol var sanırım suni sancıyla doğum yapacağım çünkü sancı da yok 🙃Rabbim hayırlısıyla almayı nasip etsin inşaAllah 🤲
Hasretim7780 Mervebyr20 39+2 deyim bende hurma ananas yürüyüş ilişki egzersiz yaptim daha gelmez dedi bugün cuma sezeryana alin bittim ben dedim biktim vallahi
Aliyna Mervebyr20 39+1 bana da hiç doğmayacak gibi geliyo benimde ilk gebeligim Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla sağlıcakla kavuştursun 🤍
Havva19 Mervebyr20 39 haftadan selam bızımde dogmaya hıc nıyetımız yok beklıyoruz bakalım ne zman dogacak 👣👣👣