gulsumd1 Yok kuzum onlar normal.Benim zaten 27 de şiddetli kasık ağrım başladı sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyordum o kadar ağırıyordu ki.Şimdi de o ağrı var kasıklarımda ama alıştım maalesef.1 aydır karnımın altından şiddetli bi sancı giriyor 15 sn falan sürüyor 2 gün önce doktoruma sordum ne kadar sıklıkla oluyor dedi günde 6-7 defa dedim o zaman sorun yok ama sıklaşırsa veya herhangi bi leke falan görürsen durma gel dedi.