minikmucizeemaak GamzeDmrkrn Bana 21 inde doktor çatlamak üzere yumurtan değerlendir demişti 30 unda test yaptım negatifti, 1 inde pozitife döndü ama beklemek yükseldi mi yükselecek mi daha stres bence en güzeli 14 15 gün bekleyin
Kucukmeleg-bklyrm3480 GamzeDmrkrn valla 18gün geçti benim hala çıkmıyor canım sen düşün damarlarında geziyordur o testte nasıl çıksın😄
GamzeDmrkrn Kucukmeleg-bklyrm3480 herkeste farklı oluyor galiba bunu anladım brn 😀 inşallah olur seninde sağlıkla 😀
GamzeDmrkrn Maşallah bu kadar hızlı sonuç çıkmış 😀 evet o stres var eğer olduysa ama merakta ediyorum kasıklarımda batma oluyor arada belimde hafif ağrı