nurkarakoc dün erkek olacağını öğrendik. 14+1 . Doktoruma çok güveniyorum . Kızıma da 11. Haftada kesin kız demişti. Ama burada ki postlardan çok etkilendim. Dün hocaya sürekli “hocam kesin mi, değişiyormuş bazen duyuyoruz vs” gibi sorular sordum. 😂3 yaşında bir kızım var , rabbim bir de farklısını tattırdı 💙💙