hunilimom Şuan 26 haftalığız dün ki kontrolümde doktor bebeğin eşinin rahim ağzını kapattıgını , kanamam olabileceğini , ilerleyen zamanlar da erken doğum riski olacağını söyledi.. çok üzgünüm ikinci bebeğim ama ilkin de duyamadım böyle birşey sorunsuz geçmişti şuan çok endişeli ve üzgünümm..
Umarım benimde düzelir