Benimde mesleğim aşçılık ilk gebeligimde çalışıyordum ama ilk 3 ay çok zor gectigi için çıkmıştım işten koca koca tencereleri kaldırmak zor ve yemek kokusundan tiksinmistim rapor alıyordum bu sefer iş yeri sıkıntı yapmaya başladı bende bıraktım şimdi 4 yaşında kızım 18 haftalık hamileyim oğlumu bekliyorum