Merist Ben aralık ayında geçirdim regliden 4 5 gün önce öğrenmiştim 23.3 dü sonra değer düştü. Regl günümde normal regl oldum, normal ağrıdan bi tık fazla bi ağrıydı ama az bi ağrı ilk gün sadece. Şuan 8+1 haftalık hamileyim sağlıkla kavuşalım Rabbim istiyen herkese tez zamanda nasip etsin 🤲🏻❤️