Feyzaclk aynısı bende de var. Enfeksiyon çıktı idrar tahlilinde. Doktora gittim. Allah’a havale ediyorum kendisini hakkımı helal etmiyorum da. Yürüyemiyorum halimi gördü. Ben memurum bana diyor rapor için mi geldin. Özel hastanede hemde haram zehir olsun param. Rapor istemiyorum yürüyemiyorum dedim . Birşeyin yok hafif enfeksiyon var antibiyotik kullan dedi ve onu da yazmadı.