Iscn Hamileliğim ilkinde sağ göğsümde sütüm vardı solda çok çok azdı sonrasında kesildi ve 3-4 ay emzirebildim sadece 20. Haftadayım sağ tarafta yıne süt oluşmaya başladı ama solda yine yok ne yapcm nasıl getircem bilmiyorum emzirmek istiyorum 2. Bebeğimi varmı böyle olup çözum bulan göğsümde mi bir sıkıntı var anlamadım
NobleMom Iscn Daha süt oluşması için çok erken canım. Şimdiden sütüm olsun diye uğraşma göğüslerini uyarma. Dur bakalım bi doğsun. Çaylarla masajlarla açarsın kanallarını
cokkasmabeabi Iscn sağ memeyi vermeden önce sol memeyi denersiniz. Uyarimla gelebilir. Ya da ilgili bölümde muayene olun belki oradaki süt kanallarinda bir sorun olduğu için süt gelmiyordur