Dunyevi ben pandemi döneminde doğum yaptım gerçekten çok kötü bi tecrübeydi gece 3 ten saat 10 a kadar sancı çektim canım çok yanıyordu bagiriyordum artık bana gelip şimdi burda boyleysen doğumda napacan enerjini doğuma sakla diye bi de azarliyorlardi kimse yardım etmiyor elinden tutan yok kalca cikikligi ameliyatı geçirdiğimi başta söylemiştim ama umursamadilar o kadar saat sancı çektim sabah 10 da sezeryana aldılar neymiş normal doğum yapamazmisim o kadar sancıyı da boşa çektim hepsini Allaha havale ediyorum