Aaa
Etkinmhmt aa bitmiş nerdeyse :) sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 ben 15 haftalığım :) Bir de şey sorucam , ben ikili taramamı müjde hanımda yaptırmıştım düşük risk çıkmıştı . Dörtlü tarama testi de yaptırmak istiyorum Murat bey yapar mı ? Siz yaptırmış mıydınız ?