Ebru_d bunlar çok normal cnm sen sadece ona enfeksiyon kaptırmayaya ve zorlamamay çalış benim 8 sene oldu şimdi ikincisi olucak ama o aralıkta laparospik apandist ameliyatıda oldum aynı yerdn sanki dah yeni doğum yapmışım gibi acıyordu bu süreç çok normal.kaldıki 7 kat kesiliyosun kolaymı sence mantıken 🤦♀️Tabi birde küçükte bir etkn herkezin agrı eşiği farklı gerekten ama bende çok çktim o agrıları dediğim giibi