Selam kızçeler ben 20. Haftamdayım benimle aynı haftada olanlara bakıyorum daha karnım çıkmadı kızım olacak ama ne bileyim öyle ahım şahım bi göbek yok sizde nasıldı doktora sorduğumda bebişin boyutu haftasıyla uyumlu diyor şimdiye kadar 2 kilo aldım bide normal mi